ღ the end of our story is right now.

hejsan svejsan i lingon skogen era så troll :D
hoppas allt e bra med er! jag mår sjuuukt bra fakitskt, trött bara.

igår träffa jag sofija, en tjej i min klass, som jag inte träffat på hela lovet typ! galet :o umgicks som faaaan innan, men vet inte var vi tagit vägen :/, iaf, möttes i kävlinge, sen stack vi till landskrona, tveka lite vad vi skulle göra men vi stack till basse, sen efter ett tag kom matte sen ted, sen stack dom tre och träna vid 8 tiden, men jag och sofija stanna kvar hos basse, sen kom pontus, joy& harris strax efter basse och dom hade stukit, efter typ en timme kom bass, matte& ted tillbaka, då blev de chill och softiiiish, sen stack sofija hem, då va jag lämnad med alla dom galningarna själv :( hahahahah.. as kul egentligen. natten/morgonen eller vad man ska kalla dem va sjukast! tack pojkar& sofija <3

Imorgon blir de en sväng till landskrona och säga hej då till pontus som ska till grekland och lämna mig i sverige i två fucking veckor :( hah synd om mig :$ sen efter jag sagt hej då till han ska jag antagligen träffa cajsa om inte hon följer med till landskrona med andra ord hah :)

nej nu orkar jag inte skriva mer, är trött! somna vid 5 och vakna vid 11, låt mig dö :) puss & kram lingonbanan ♥


Kommentarer
Postat av: jessica

inget, sj? :)<3

2010-08-13 @ 23:02:41
URL: http://eenjessica.blogg.se/
Postat av: jessica

på nåt speciellt? :)<3

2010-08-13 @ 23:04:28
URL: http://eenjessica.blogg.se/
Postat av: jessica

åh.. va jobbigt :( men då får ni se till att träffas nästan direkt när han är hemma igen!<3

2010-08-14 @ 13:22:59
URL: http://eenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0