ღ save your heart for someone who cares.

home sweet home
skönt att va hemma igen, fy fan..

åkte med sandra med bärgaren till lund för vi skulle hjälpa någon dude som hade råkat ut för rasad växelåda ;) ooops. haha.. först satt jag och sandra och dumma oss i bärgaren pga en sak, typ "ja e han under 27 kan jag ta hans nr" sa jag osv ;) haha, nr vi väl kom dit va de, en ung kille, med ett utseende, som va BRA! om jag får lov att säga så fast jag har kille? (a) hihi.. han va 20 år, men jag glömde helt bort hans nr ;) när vi kör från trelleborg, där vi lämna den här pojken, sa jag till sandra "fan glömde hans nr" haha, då säger hon att hon har det på mobilen, men vafan ska jag emd de till? e inte i beohv av kunders nummer om VISSA andra e ;) HAHAHAHHAAH.. omg så sjuk.. nej nu blir jag sur igen, bara jag tänker på de, så fuck de nu.

nu ska jag fortsätta snoka runt på bloggar och sånt skojsigt, sen ska jag våga ta av mina tjocktröja och lägga mig under täcket och frysa ihjäl :( usch.. gonatt ;)


Kommentarer
Postat av: En skumtomte som gömmer sig under ett lager choklad

Hejsan :) hur är det idag? 1a december o allt ;) kollat in julkalendern? :D

2010-12-01 @ 10:31:52
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0