ღ då vart det dags

wiiihhooooo!
jag ska fixa min blogg idag eftersom jag inte har något att göra idag ändå hih! 
låt oss säga att jag suger på att blogga när jag e med christian! (; men fan, man
kan inte alltid vara uppdaterad på bloggen ju :o, men jag ska skärpa mig, 

igår va det in till lund sen malmö med pappa, sandra, christian& lillasyster, 
ganska drygt eftersom jag va trött och hungrig menmen! 
jag tappade min kula till min piercing i läppen inatt/imorse BUHU! :(
har en över stor kula nu och ser ut som ett mongo men faan :(..

nej nu ska jag kolla min farmville sen ska jag fixa bloggggen! (: pusssen! 

Kommentarer
Postat av: cajsa

fin design gumman :) <3

2010-02-21 @ 15:55:56
URL: http://cajsahar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0