ღ imorgon blir idag igår

sorry för det hemska utseendet på bloggen, men orkar faktiskt inte fixa just nu, 
kanske fixar lite sen, sitter in en header och sånt, men får se!

christian kommer om ca en timme, då blir det bara att kola tv med
han och familjen gissar jag på! jag e världs seg! som vanligt då..

Tänkte lägga in ngr bilder från när jag va en liten plutt hihi! tänk att jag också har varit en tjockis en gång i tiden ^^ nästan 4 kg när man föds, det e fan inte nådigt! HAHAHAHAHAHA







jag e den tredje personen från vänster höhö


kusin och lillasyster, så jävla söta dom var ;) haha,
tänk att min kusin e typ längre än mig nu :s sinnes sjukt :o


nej nu får de räcka :D haha, pussssssssss ♥

Kommentarer
Postat av: Moster J

Bortskämd liten snorunge var du!!! Tur du är en pärla idag ;o)

Och sööööt bild på lillemannen o Louize! Var hur du fått det ifrån??

2010-02-19 @ 10:44:47
Postat av: jaag

sv till moster:

vadå bortskämd vad nu? :o hitta bilden här hemma så fotta jag den bara haha :) dom VAR söta dom ja ;) haha, nej dom e så söta så :D

2010-02-19 @ 18:04:18
URL: http://keexiiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0