ღ jag e trött, jag ska snart sova

Va ute men sväng med My innan, det va ett tag sen faktiskt! :o hon e bäst mMm! <3

nu ska jag äta äpplekaka sen ska jag lägga mig i sängen och läsa, ska ju upp klockan 6 imron, fett jobbigt, men ja.. jag måste ju tyvärr göra det! 

Jag längtar som bara den till imron och tisdag efter skolan! Eftersom då ska jag träffa mina två babes som jag inte träffat på guda länge! Izabella imron, och som sagt va det flera månader sen och wirre på tisdag, känner att jag saknar tid med mina vänner, måste skärpa mig med det och sluta toffla :) haha.. tur jag erkänner själv ju :$

Får se när christian kommer nästa gång, förhoppningsvis imron när jag kommer hem (aa' får se hur pass bakis han e ;) hahaha.. nej nu ska vi inte va dumma (:
jag känner just nu lukten av äpplekaka i mina näsborrar så ska ut och talite nu (: pusssss sleep tight! ♥
& just de, jag får inte glömma min farmville på face book juuu! måste in där nu snabbt hihi

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Jag ska nog ta och lägga mig nu, en dag imorn med! sj?

2010-02-21 @ 23:54:26
URL: http://lillfills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0