ღ love is just a game

life if a bitch


skolan idag gick väl sisådär, mina tankar var väldigt spridda och jag mådde inte kanon bra direkt.. Efter skolan hämtade mamma& sandra mig vid centrum sen körde vi till Kågeröd och hämtade Chelsie! :D hon har varit på parning i över en vecka och äntligen är min lilla bebis hemma igen, wiiiie! Tvättar just nu och ska snart in i duschen, känner mig helt ofräsh :(.. Pernilla hate! nu ska jag knarka vidare en låt som jag lyssnar på om och om och om igen typ tre eller fyra dagar :$ hhahaha galet!

timo feat josefine - en väntan på ett svar


MIN ÄLSKLING ÄR BÄST PÅ ATT KÖRA BIIIIL! :D hihihhi


pussss ♥

Kommentarer
Postat av: Moster J

Lilla råttan brum brum!!!

Vems saab är det??

2010-02-15 @ 19:47:18
Postat av: jaaag

sv till moster:

VADÅ RÅTTAN? :( mammas gamla ^^ haha

2010-02-15 @ 20:34:00
URL: http://keexiiita.blogg.se/
Postat av: Moster J

Woho du kan svara!!!!! :D

Joo, hon är en överhårig råtta!

2010-02-19 @ 10:38:37
Postat av: jaag

sv till moster:

nej hon e världens sötaste :(

2010-02-19 @ 18:05:35
URL: http://keexiiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0