ღ 100121

Då blev det ingen skola för mig idag heller.. Jag skulle dit, jag bad tom Robin i min klass ringa och väcka mig, men när jag väl kommer upp säger mamma "är du redan vaken?" jag bara "ja asso jag ska till skolan" , men då hade mamma redan ringt och sjukanmält mig för jag tvekade så mycket igår och det sista jag sa till mamma va tydligen att jag inte skulle dit.. Men jag saknar alla, och jag vill verkligen dit! Jag orkar inte va hemma och va sjuk mer nu, jag vill ta tag i saker och ting, sen skulle Robin& Simon fixa så vi va lediga imron, vi får se hur det går med det.. På måndag blir det skolan iaf, sålänge jag inte blir kräk sjuk, eller måste in på sjukhuset eller något sånt! Då e det veckan med cajsa ju, längtar som bara den! Imron ses jag och hon äntligen igen, och christian kommer antagligen inte komma på hela veckan, och det kommer ju såklart va jobbigt och tomt eftersom han har blivit något sorts vana för mig nu, jag vettefan.. menmen vi får se hur veckan blir och jag kommer skriva varje dag, det är jag 99% säker på :),
idag blir det städa rummet och så, hoppas att Christian kommer så jag får umgås med han idag nu innan nästa vecka.. Men nu ska jag fortsätta kolla paradise hotel, puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0