ღ cuz this is how I'm

Ja skiter i vad alla säger om mig,  skiter i alla som snackar bakom min rygg, för det kommer fram, jag hör det tillslut, jag är den jag är, visst jag kanske inte e perfekt, men den som senast antogs va perfekt spikades upp på ett kors , jag är den jag är är ni inte nöjda med de så visst stick? visst, jag har kanske har playat, jag kanske har lekt med folks känslor, jag kanske har gått på killars snack för lätt, de sista fick ni misstolka hur jävla mk ni vill, för det bara e så och jag kan inte hjälpa de, men alla ändras, jag har inte den jag va förr, jag är ärlig om mina känslor, jag går inte på killars skit snack, ni kan säga att jag e hora om ni vill, slampa eller bitch, men lär känna mig innan ni dömmer mig! Jag är en helt vanlig 17 årig tjej, som snart blir 18, vem ser inte fram emot att bli 18? flippar ut totalt med kompisar, umgås hyffast mycket med familjen! bara för jag flippar med kompisar, gör video inlägg som bara e på flipp till max, kallar ni mig fjortis? men asso.. då känner ni inte mig, känner ni mig borde ni veta att jag inte är så bland folk så då borde ni inte påstå att ni känner mig.. Trött på folks skit snack, och att jag leker så mk hit och dit, har kaxig stil, osv osv, men tänk efter, det är min stil, det är hur jag är? jag kan inte vara någon annan tyvärr. Jag har slutat puffa för folk ska se annurlunda på mig, men det verkar inte hjälpa, jag försöker vara diskret bland nytt folk, mn tydligen är jag fjortis? hmm.. min uppfattning om fjortisar är över mycket smink, hänger i "byn" och skriker för uppmärksamhet, beter sig som små barn, osv osv, asso de e inte jag, jag är inte den typen! & om ni tror jag försöker få fram här att jag själv tycker jag e så super snygg och sånt, det finns saker jag vill ändra på mig med, och vill ni veta dom så kan jag rabbla upp dom nu när jag ändå håller på, jag är sjuuukt missnöjd med mina bröst, eftersom dom har krympt pga att jag röga innan, mina tänder, speciellt undertänderna, för dom e snea och äckliga.. finns så mycket mer, visst jag kan tänka då och då, fan jag ser ändå bra ut, men det är inte direkt varje dag, jag är en jävligt osäker person, så medans ni håller på måste jag ändra mig, men hur ska jag va då? jag har blivit kalld för många saker för min stil, tex dom sakerna jag redan rabblat upp som tex hora, fjortis, slampa, bitch, gb, hobby blatte osv, men hur ska jag va? :s nu är jag ingen annan än mig själv, jag är den jag vill va nu! Jag är nöjd med de, är ni inte nöjd med hur jag är ni, så FUCK ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0