ღ dag fyra! mega trött

jack& ben kom igår kväll, va här till typ tolv tiden, sen gick jag och sofija ut emd hundarna, sen kolla jag klart på new moon eftersom cajsa somna, haha. och jag kunde inte somna, och när jag e påväg att somna tror du inte jag blir spammad av sms då? av vem? JO LINUS! hatar dig vännen min <3! menmen, jag somna iaf, blev väckt om cajsa idag igen, att jag aldrig vaknar av min egen klocka, drygt! hann fixa mig lite, gå ut med hundarna och till bussen (i), väl på skolan va martin och linus ax där? hej då er, fyllehunnnnar! 8-) satt där e ngr soffor och snackade och sånt bara, gick inte på första lektionen för jag mådde skit illa, sen bjöd martin mig på bulle, dricka& twix snälllt =), sen stck dom och jag och sofija gick in på lektion, jobbade som fan, blev klara med de lilla sista på vägg formen och sen rev iv den, vilket ricke höllpå att förstöra vårt g! JÄVLA HAN! och alla va helt snusk av sig idag igen hahahahaha, tokigt! dampade imellan åt, blev ibland så sur så jag höll på att börja gråta, men de är väl bara en dålig dag, men på samma gång har de varit sjukt kul i skolan, och skrattat som fan, efter skolan höll robin mig sällskap i en timme ungefär och vi snackade verkligen om allt och inget haha :D underbart! han böjd mig på läsk& twix hahaha (aa' , sen nu ska jag snart gå och möta cajsa med twice, pusssssssss ♥

jag är den jag är, ingen annan och kanske inte heller den du vill ha


Kommentarer
Postat av: Hanna :)

jadå allt är bra :D själv?

2010-01-26 @ 20:07:53
URL: http://haannacaarrrlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0