ღ den jag miste

jag gjorde ett misstag och de va knappt du snacka med mig
nu för det, det va inget stort fel utan bara ngt "irriterande?"
var e han jag lärde känna han som va så underbar som alltid
fick en att le när man va nere, han som jag kunde snacka med
exakt allt om, som kunde snacka med mig vad det än gällde,
jag kommer aldrig ångra något jag sagt till dig, jag kommer
alltid att finnas för dig, även om du inte vill, du kan inte hindra
mig! det ända du kan göra är att skita i mig, vilket de känns som
du gör..Du va en sjukt bra person, eller du är en sjukt bra person,
en av mina bästa vänner, en jag delade allt med, även om vi aldrig
umgicks så va du så jävla bäst! Alla dina sjuka skämt, allt vi sagt&
allt.. Jag saknar dig, jag saknar hur vi snackade förr, jag vill att allt
ska bli som de va förr, då, när allt va bäst! då jag kunde skriva till
dig när jag mådde dåligt och tvärtom, men var e du? var e han jag
lärde känna? jag tänkte gå från lektionen idag för att få krama dig
och säga förlåt, men jag vågade inte, jag skulle inte hittat dig.. men
jag hoppas du ger mig en ny chans, och att allt blir som de va förr,
jag saknar dig verkligen!& finns alltid vid din sida nomatter what
belive me.. Linus Larsson!


vår låt? ;/


Kommentarer
Postat av: Therese

Hejsan :)



Besök http://theezzan.blogg.se

och följ den via bloglovin <3



Kramar

2010-01-11 @ 15:23:27
URL: http://theezzan.blogg.se/
Postat av: Antonioaida

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-04-05 @ 17:30:25
URL: http://antonioaida.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0