ღ ensam, då ångesten startar

Jag orkar inte längre kämpa för något jag aldrig kommer få,
jag orkar inte ödlsa tid på något som inte ger något beslut,
jag orkar inte vänta mer, jag orkar inte gråta för dig mer..

jag saknar dig helt sjukt, men jag orkar inte, jag vill ha dig här, kunna krama dig, och känna att du e min, men kommer du bli min? kommer det bli något, eller kommer du lämna mig lika ensam som jag va innan du kom? jag mådde skit innan du kom in i mitt liv, med dig vid min sida känns allt rätt, och allt blir så jävla lätt, jag vill aldrig att du ska lämna min sida, men efter denna tid, är du ennu inte min, jag vill berätta allt jag har inom mig här men kan inte, jag vill berätta de för dig, men vågar inte.. dags att vakna upp och inse verkligheten nu kanske..
alla ord, allting, det är direkt från mitt hjärta, jag tycker om dig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0