ღ ljudet av ett annat hjärta

hejsan. igår gjorde inte jag och sofija så mycket, vi stack ut en runda, sen hem till henne igen för de va sjukt kallt ute, data nörda oss och dumma oss med folk, sen kom typ, har glömt vad han heter, men någon i vallåkra med ny bakta kanel bullar till oss :D fast egentligen va de kardemumma bullar ;) haha, ööööver gott faktiskt, sen kolla jag och sofija på någon film, efter den deckade hon direkt medans jag la och tänkte smått för mig själv, sen somnade jag med!

vaknade vid halv 12 idag, eller sofija vaknade vid 10, men jag hade ställt min klocka därför jag vakna då haha, sen kom robin, sen käka jag och sofija, sen följde hon mig till tåget så åkte jag hem, nu står pappa i köket och gör hamburgare som vi snart ska äta, sen ska jag städa rummet, även om de inte e så lönt, men ska fixa till lite saker och sånt, sen ska jag duscha, sen fixa mig så e jag väl lagom klar till christian kommer, vet inte riktigt när man han kommer senare i alla fall. mys på de!

nu har jag inget mer att säga! vi hörs senare tror jag! kysss ♥

Kommentarer
Postat av: lucia

fin blogg :)

2010-01-08 @ 14:41:09
URL: http://juusii.blogg.se/
Postat av: Nora Fazel

Allt bra ;)?

Peace and love

2010-01-08 @ 14:49:13
URL: http://noraafazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0