ღ mega trött och depp

sov inte många timmar inatt, sådär tre kanske?
vaknade 20 över 6 och min buss går kvart i 7
smart vah? fyfan.. sen va de skolan, skada
mina händer till maaax som sagt.. kom hem
satt här lite, blev depp, sen åkte jag och mamma
till center syd sen hem till anna (linus mamma)
på ljusparty, mysigt! det fick mig snabbt på bra humör
igen, fikade och så, och snacka lite om den 23.de,
jag och cajsa ska passa deras hus/lägenhet från den
23.de - 31.a kommer bli mega mys och jag håller
er uppdaterade fast från annas data! så nästa onsdag
blir det att åka och handla massa mat och sånt till
den veckan till mig och cajsa :), kommer gå skit bra!
kom hem nu för en stund sen, ska nog in och duscha
eller så ska jag sova, behöver sömn asso! ;/.. har nt
mer att skriva nu faktiskt pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Veronicah ;)

Nice blogg ;> checka gärna in min också & lämna ett spår innan du går.

Take care / Niccyyy!

2010-01-11 @ 23:50:04
URL: http://niccyyy.blogg.se/
Postat av: Kjartanirmelin

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-01-31 @ 13:30:27
URL: http://kjartanirmelin.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0