ღ sleez - baby

hey baby, jag lova dig att göra en låt,
när jag träffade dig hade jag någonting att le åt,
när jag såg dig första gången som jag smälte,
du är den första tanken när jag vaknar ur sängen
du e finast och helt enkelt bäst
och den 29 mars vi somnade i samma säng
det va, helt otroligt, vilken känsla,
jag tänker på dig hela tiden när jag ligger ensam
jag har aldrig träffat någon som dig baby
jag blir varm i hela kroppen när du håller om mig
redan nu kan jag säga att du e shysst tjej
om du shi satt bak i taxin så hade jag aldrig kysst dig
när jag vaknade på morgonen som jag kolla
du e vacker när du sover så jag kunde inte somna
du skulle sett mitt leende som jag hade
jag blir så jävla glad när jag håller dig i handen


när jag ser på ditt leende så mår jag bra
du är flickan i mitt liv den ända som gör mig glad
jag tycker om dig och det vet du redan om baby
le lite för mig och sen hoppas på oss
när jag ser på ditt leende så mår jag bra
du är flickan i mitt liv den ända som gör mig glad
jag tycker om dig och det vet du redan om baby
le lite för mig och sen hoppas på oss


tänker på dig baby och jag börjar att se klart nu,
om detta hära säger stopp så blir de inget bra slut,
vi har inte många minnen tillsmannas
men dagarna vi har varit ihop har vatt balla
kommer aldrig glömma första gången vi sågs
för jag va med en prinsessa hela natten vi va två
jag trodde att jag drömde men det här är verkligt
jag öppnar mina ögon, allting jag säger e ärligt
första gången som du va hosmig va länge,
hoppas du kan fatta de nu du är min ängel
varje gång som jag e utan dig så e du saknad
baby innan jag träffa dig va inget bra alls,
jag kan flyga till dig, jag e hög av kärlek,
jag vill aldrig mista dig hoppas att jag e värd dig,
jag saknar dig som fan ville ha detta sagt
om hade du velat så hade du kunnat släcka allt.


när jag ser på ditt leende så mår jag bra
du är flickan i mitt liv den ända som gör mig glad
jag tycker om dig och det vet du redan om baby
le lite för mig och sen hoppas på oss
när jag ser på ditt leende så mår jag bra
du är flickan i mitt liv den ända som gör mig glad
jag tycker om dig och det vet du redan om baby
le lite för mig och sen hoppas på oss



Kommentarer
Postat av: mersiha

aha jag ska ducha sj då? haha

2010-01-10 @ 19:04:21
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0