ღ some love, some hate

jag vill ha sommar nu nu nu! är så trött på vintern, jag vill bli bruuuuun, jag vill sola solarium för det är så jäävla härligt och längesen sist, jag vill kunna gå ut och röka i bara linne eller bh om det skulle va så inte behöva dra på sig värsta mycket kläder för att bara gå ut på altanen, så, ge mig sommar nu tack! Jag vill bli 18 och kunna gå på krogen och handla cigg själv, jag vill gå ut ettan och komma in på mål så jag slipper dom trista sakerna i skolan, jag vill inte va sjuk, jag vill va frisk så jag inte halkar efter i skolan, jag vill ha peeeeengar! men eftersom jag inte skött min prövetid i skolan blir de antagligen inga pengar den siste, SUG! och eftersom jag suger på att spara, är mina pengar slut, jag vill kunna smsa men eftersom jag är dålig på att spara pengar& inte har pengar nu så kan jag inte fylla på mobilen, jag vill sluta gnälla men kan inte! =D

Kommentarer
Postat av: ☆ Carlosa

sv: den blev ju jätte fin :D

2010-01-18 @ 09:05:45
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0