ღ älska meeer!

Pernilla - jag har ont i huvet..
Sandra - drick mer då
Pernilla - jag har mer hemma.. 
hahaha, dagens (aa' 

nu ska jag berätta mina dagar kort för er som vill veta höhö!
Måndag jobb jobb& jobb.. tjäna 1500 (yy'
Tisdag jobb jobb jobb på söderåsen, tjäna 1500 där med! (yy'
Onsdag malmö med emelie och handla littta!
Torsdag Bio med älskling, linus& sandra, eclipse! längtar redan tills nästa film, ååh loove!
Fredag åhus med älskling, annie& tim, tälta och busa!
Lördag kristianstad med tim& älskling, hem till mig sen natt bada vid halv 1 på natten
Söndag älskling har åkt hem, så blir bara chill idag!


Kommentarer
Postat av: Joy Malou

Fin blogg!

Tänkte fråga, hur får du din bakgrund på headern där det står "lite fakta" sådär "gammaldags"? Är det en brush du lägger på i PS, eller är det en bild du har... Sen skriver text på bara?

2010-07-04 @ 15:59:22
URL: http://maluwie.blogg.se/
Postat av: jessica

haha roligt det där med du & din mamma ;)

2010-07-04 @ 19:43:49
URL: http://eenjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0