ღ men när jag vaknar upp saknar jag ditt annsikte.

jag hatar kärlek, varför ska de vara så jobbigt?



idag ska jag nog träffa jimmy, vi behöver snacka och reda ut ett par saker..  sen får jag se, skulle nog ta en cigg med andres (eftersom jag KORKAD NOG, har börjat röka igen), men annars hmm.. ja vi får se! jag vet ju absolut nt hur jag kommer må idag eftersom de första jag gör när jag vaknar är att börja gråta.. :/ detta är jobbigt faktiskt, de har hänt lite saker nu den senaste veckan, och de e anledningen till varfr jag nt bloggat, orkar nt förklara här, dom som vet, vet, dom som inte vet, kanske lär få veta.. men nu orkar jag nt skriva mer, jag ville bara ge er ett livstecken :) puss ♥


Kommentarer
Postat av: Joy Malou

Om kärleken vore lätt, och om kärleken inte vore en kamp tror jag att det inte skulle vara lika underbart när man väl har det bra... Lätt sagt, men när man väl står där vill man ibland ba försvinna...

Jag hoppas verkligen att allt löser sig! Jag har ingen aning om vad det handlar om, men det blir nog bra! Det löser sig oftast i slutändan, bara man pratar om det (om det nu gäller mellan två personer). <3

Sv; Just nu försöker jag vakna till, råkat sova bort heeelaaa dagen //:

- Vad händer för dig? ((: Har dock läst ditt inlägg, men :P

2010-07-19 @ 17:53:04
URL: http://maluwie.blogg.se/
Postat av: Kaivilma

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-04-01 @ 07:29:17
URL: http://kaivilma.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0