ღ fy fan va jag e stolt yaaaay

hade engelsk "läxförhör" idag, och jag hade
typ inte pluggat alls, men vet ni vad jag fick?
MVG! :o omg så bäst jag e, (aa'  har som sagt
alltid haft svårt för engelska, och nu bah BAAM!
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! :D

somnade när jag kom hem från skolan idag x)
så jäääävla trött va jag, vaknade vid 7 sen 
stack jag ut en runda med my, nu tråkar jag
bara, tur cajsa& john underhåller på msn (yy'

imron kommer christian& sover här, sen på
söndag ska vi till lund med mamma& pappa
och antagligen sandra och marcus, sen fira
pappa, eftersom han fyller år då mMm (: 

har inte möe mer och säga nu, men jag skriver
antagligen mer ikväll eftersom jag kommer
ha mega tråkigt mMm (: pusssssss ♥

Kommentarer
Postat av: Latte Liten

Grattis till MVG

2010-03-13 @ 08:45:10
URL: http://latteliten.blogg.se/
Postat av: Latte Liten

Ska trotsa förkylningen och bege mig ut på en TV grej snart... Håll tummarna ;D

2010-03-13 @ 13:04:51
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0