ღ god natt

måndagen e slut och tisdagen ska sakta men säkert rulla in om ca 40 minuter!

duschade nyss, över skönt fast egentligen orkade jag nt ;s, så sjukt ändå.. jag e galet trött fast jag sov i x antal timmar innan :o, crazy! har egentligen bara sovit och gjort inget idag, va hos mormor en runda, där va det mörkt eftersom strömmen hade gått haha ;s så satt där med carro& tända ljus och väntade på att mamma, pappa& mormor skulle fixa de, sen pouff kom de tbx, det e grant! :D, ska borsta genom mitt hår sen lägga mig och läsa =), känns som de va längsen jag läste, eller jag ångra mig, första ska jag borsta håret, sen ska jag röka, borsta tänderna sen läsa :D, haha såja!

nej nu måste jag gå, måste sova snart, ska upp typ 20 i sex imron ;o så natt god sötnosar ;D pusssss ♥

Kommentarer
Postat av: Latte Liten

trött?

Tema på bloggen idag - skor! Hur ser dina favoritskor ut?

2010-03-09 @ 11:51:34
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0