ღ he-he-he-heeeeeeej igen!

Jag börjar bli trött nu, och som jag visste..
inga situps för mig idag HAHA JAG E VÄRDELÖS! :D
bara för mamma gnällde om att jag inte behöver
plattare mage så sket jag i de, man får lyssna
på sin mor ju (aa' ..

Nanna själv inatt, upp vid 9 tiden, duscha, byta
om, blogga, åka till begravning.. kommer nog
bli jobbigt imron! 51 år.. för ungt för att dö.. ;/

Nu ska vi va positiva, imron efter begravningen
får vi se vad som händer, blir nog att va hemma,
men ska höra med christian om han vill komma :),
tror jag kommer behöva de liksom.. men de beror
på om han hinner efter träningen, ja vi får la se..

Nu ska jag ut och röka med mamma och pappa sen sova :)
pussen på er! ♥



bluuuuue eyes, giiief :$

Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Snyggt med blåa ögon =)



Svar: Hehe okej =)



Kram Savefors♥

2010-03-23 @ 09:37:27
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0