ღ ibland vill jag bara vända och gå

varför får jag den känslan? att jag bara vill lämna exakt allt jag har och börja om på nytt? Lämna ngt jag verkligen tänker kämpa för, lämna mina vänner, lämna skolan& allt folk där, men absolut inte familjen, att dom är det ända som jag vill ha vid min sida, varför, jag orkar inte sitta ner dränkt i tankar dag in och dag ut, jag vill kämpa för det som jag verkligen behöver, och det e allt det där jag rabblade upp precis, jag ska kämpa för dig, jag ska kämpa för att aldrig svika mina vänner igen, jag ska kämpa mig genom i skolan med stöd från folket där, jag ska kämpa tsm med dom och för dom allihopa! Kan sitta och deppa ihop helt och bara tänka, vafan, jag vill ha förändring, det har varit samma sak för länge, men vafan, så länge det e bra varför ska jag ändra ngt då? Jag e rädd att förlora mina nära och kära, men jag litar på dom, alla! Vad händer med mig? jag vill bara att det ska bli mörkt nu, så jag kan krya ner i sängen, stänga ögonen och ligga där i ide och sova tills jag blir positiv igen, tills någon komma och kramar om mig och lägger sig brevid mig, och viskar i mitt öra att det komemr bli bra, jag orkar inte va sur mer, jag orkar inte gråta mer, jag orkar inte va osäker mer! Men ingen kan tyvärr hjälpa mig, endast jag själv, I'm sorry, but I have to go my own way for a while..







Kommentarer
Postat av: Felicia

Du skrev att ingen kunde hjälpa dig, men bry sig kan man alltid göra. Försök tänka tillbaka på dem bra stunder du har haft i dit liv och allt bra som väntar dig. Du är en härlig tjej men många möjligheter - iallfalla det Pernilla jag lärt känna. Fortsatt att vara den du är, charmig och sprallig för det kommer du långt med. Saker och ting är svårt och kommer alltid vara svårt, jag vet hur det känns. Försök bara att ta tag i problemen och tänk postivt. Det är det förflutna som gjort dig till den du är idag, tänk inte tillbaka på sånt som gör ont. Tänk på alla underbara stunder och alla som verkligen finns för dig och bryr sig om dig. Sluta aldrig tro, ha alltid hopp så ska du se att du snart är på benen igen! <3

2010-03-09 @ 21:00:19
URL: http://feliciaasliv.blogg
Postat av: Moster J

Vet precis hur det känns Pernilla. Har du snackat med kuratorn än?? Gör det...snälla!

2010-03-10 @ 09:56:50
Postat av: ღ pernilla

sv till moster: jag har varit där ngn gång, men ja ;/

2010-03-10 @ 15:14:37
URL: http://keexiiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0