ღ kräng dag ohyes

herregud va jag käkat idag känns de som!
jag har käkat typ, 3 mackor, potatismos&
korvgryta i skolan plus gurkor, kykling gryta
med ris och massa sallad här hemma, choklad,
klubbor, osv osv! och jag vill käka mer nu :o
hahaha, fast jag käkade chokald precis när
jag börja skriva! och säg inte att jag e gravid för
det är jag inte alls de och det e jag säker på :)
Men de e gott att kränga ibland, right? :D haha
nu ska jag ut och röka sen ska jag ta lite av
kycklinggrytan och ris och plugga engelska :)
duktig flicka ohja (aa' vi hörs! pusss ♥

Kommentarer
Postat av: Latte Liten

Du är med i utlottningen av "Ellie på höga klackar".

Vinnaren presenteras på bloggen någon gång under måndagen ;D

Kram!

2010-03-11 @ 22:54:16
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0