ღ lalala rubrikbrist! :D

Idag va jag i skolan hihi, jag har blivit sååå duktig! :D
putasde en vägg på mur, det betyder att man ska täcka
en vägg med murbruk, sen få de rakt och sånt, sen ska
man kakla på de sen, och vet ni? det blev skit bra faktiskt! :D hihi..
sen fick vissa saker en till att sticka in till mats ist, helt
chill där vafan, fattar vf folk vill ha han i ämnen :D haha..

snart e de för fan malmös premiär match, 
och jag kommer sitta framför tv'n och heja ;D
Malmö FF <3 
ska hålla tummarna från dig med Leif :)..





Morgon dagens planer ser ut som så:
* Skolan
* utveckling samtal kl 9
* hem vid 2
* vet ej?
haha, så mk är min dag planerad ;) haha..

men ska träffa emelie ngn dag efter skolan också,
ska kolla på löshår, men får se hur de blir om jag
köper de eller inte :), då mst jag klippa upp håret
och färga de svart igen, men jag e så jävla sugen
på de, och låta håret växa under tiden ändå, :)
det e fan bud på de! :D och 300 kr vad e de liksom?
Pengar e papper my dear ;)

nej nu ska vi åka ut till mormor, skriver när jag kommer
hem igen sötnosar :D pusss ♥ 

Kommentarer
Postat av: J a n i n a ♥

sv. Jodå,riktigt fint :) dudå ? :]

2010-03-15 @ 19:46:45
URL: http://janinalove.blogg.se/
Postat av: Moster J

Spara pengarna till en bärbar ist!

2010-03-16 @ 13:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0