ღ ny vecka, nytt skit snack, nya händelser!

shit vad tiden går snabbt! nu är det fan bara 23 dagar tills jag blir fucking 18! :D man kanske borde köpa cigg olagligt en sista gång? ;) hahahahah nej så busig e väl inte jag (aa'  fy fan va jag längtar vilket fall som :D så fucking sweeeet! och grejen e den, jag tror vi e lediga den veckan :D, så då blir det krogen redan på min födelsedag! aaaah hur najs e inte de? :D

Va inte i skolan idag, eller jo, åkte dit sen hem igen, har bara tagit de lungt framför tv'n och datan :) pusssss ♥
jag måstebara få detta sagt! jag hatar svartsjuka och avensjuka personer som ska lägga sig i ens liv och göra allt för att förstöra! idioter hela högen.. ni kanske fattar vad jag menar? är inte de så sjukt irriterande? ;/ suger..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0