ღ orkar egentligen inte blogga för tillfället.

detta inlägget kommer va negativt så ni är medvetna om de!
Men lovar, ska försöka få in positivt också, I will try, lets start,

Begravningen, den va mycket, mycket jobbigare än jag
trodde den skulle va, det gick nog inte ens 2 minuter
utan att jag böla alltså.. det va riktigt sjukt faktiskt ;/
Här är de två låtar som spelades på orgel ;

första låten, 



andra låten,

redan när första låten spelades kom tårarna, eftersom jag hörde texten i huvet,
så de blev ganska så jobbigt det där..

men nu ska vi va positiva, åt precis fiskpinnar, remolad sås, holandänsås,
potatismos& koka grönsaker, mega gott faktiskt, och ikväll spelar mff sin
första hemma match, skulle verkligen vilja åka in där ;/ men blir att mysa
hos mormor och kolla på den, heja malmö! (L) Nu ska jag försöka komma
in på msn utan att stå som offline, eftersom de kvittar vilken status jag har så visas jag som offline :s, skumt som faaan.. skriver sen och bilder från begravningen kommer förmodligen sen också, pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Svar: Ska du vara, men du passa även bra i blåa =)

Men bruna kommer alltid att vara snyggast enligt mej =)



Kram Savefors♥

2010-03-23 @ 16:38:13
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: FiiZi

Nå ja färgade håret blont förra sommaren eftersom jag var så trött på mitt mörka hår :D Nu vågar jag inget annat än färga utväxten, blir väl skallig om jag förösöker annat. Det skulle itne vara så snyggt (;

2010-03-23 @ 17:10:49
URL: http://fiizis.blogg.se/
Postat av: djustd

Ha en underbar kväll! Kram :)

2010-03-24 @ 18:09:08
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0