ღ seg lördag hihi

Någon va ju lagom full igår haha :(.. 
sova själv fick jag också göra :|, tog
sin tid att somna, men tillslut somna 
jag som tur va, tack för en trevlig kväll
i vårt kök igår Caroline, Sandra, Linus&
Anden :-)! & idag, grattis Marcus :-D, 21
år idag, shit.. han va 17 när han och Sandra
träffades, tiden har gått sjukt snabbt haha :p,
& snart blir jag 18 mMm, bara 11 dagar kvar
nu ffs :D, kommer gå upp redan klockan 9 
den dagen och är ingen vaken då ska jag gå
runt och sjunga högt som fan för mig själv
så hela huset vaknar hihi, jag e jämt snäll :-D 

Nu ska jag följa med Sandra och lämna mamma
på jobb, ikväll blir de kanske Helsingborg om jag
får följa med Marcus dit av han ;-) ! uppdaterar sen
igen, pusssssssssssssssssssssssssssssssssen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0