ღ sommar planera

Det e nu ungefär tre månader till sommarlovet, 
och jag måste få lite gjort innan dess!

♦ Få fin kropp!
- börja va med på idrotten i skolan
- göra situps här hemma, nästan varje dag
- sola solarium 1-3 ggr till innan lovet
- göra hål i navlen

♦ Rensa gadroben! 
- Få fram alla klänningar, linnen, shorts, kjolar
- Handla nya sommar kläder
- Pröva vilket som passar från förra året

♦ Håret!
- Måste bestämma om jag ska färga de svart
( och fixa nytt löshår, men som ej används vardag!)
- Eller om jag ska färga de brunt med ljusa slingor&
klippa topparna och klippa upp de, sen låta de växa

♦ Pengar
- jag måste få tummarna ur r*ven och ringa en man vid
namn Robban som har en nystartad målerifirma vid center
syd och söka sommarjobb, de e ju ett måste verkligen!

Nu får hjälpa mig att bestämma hur jag ska göra med håret!
Ska jag skaffa nytt löshår& färga håret svart igen? Eller är
de ett avslutat kapitell så jag ska testa ngt nytt som de som
stod på punkt två? Här får ni bild exempel på när jag hade
långt och fint hår, innan de blev utslitet efter att jag platta 
de minst en gång om dagen i några månader, men snälla, hjälp!

Som ni ser är dom två understa när jag har kort hår och dom fyra 
översta när jag har långt svart, hårfärg för tillfället är väl typ
ljusbrunt/mörk brunt/svart/rött/kastaniebrunt/gult HAHA :(
Nu är de upp till er! jag vill ha många svar helst så e ni söta (:
puss till er! ♥


Kommentarer
Postat av: Moster J

Du ser ut som en fjortis med löshår! Du fyller 18 nu o då ska du se ut som det med ;o)

2010-03-17 @ 13:24:36
Postat av: FiiZi

Men vad sägs om att odla håret långt till sommaren och skippa helt löshåret? Och det där med ljusa slingor och brunt hår låter ju superfrächt till sommaren (:

2010-03-21 @ 21:30:19
URL: http://fiizis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0