ღ tjenna hoppsan

Imorse åkte jag med Sandra& Marcus till malmö
dom skulle köpa saker till deras bilar, sen käka
vi i Arlöv. Kom hem, tog de lite lungt sen skulle
kolla på upp, och precis när jag sätter på den ringer
Cajsa mig och ber mig komma till center syd för 
hennes mamma va på möte och hon ville inte va 
själv, så skulle ändå Marcus& Sandra till maxi 
så åkte dit med dom, sen fick jag en present av
Cajsa hihi :D En sån jacka med halv korta ärmar
och som e kort i magen, kommer väl bild imron
eller något vi får se :).. Men tack bebis! Direkt 
jag kom hem från center syd somnade jag (yy' haha.


Ang min fråga om mitt hår har jag gjort mitt eget val helt
nu, det blir svart och löshår :), jag kommer behöva färga
de fler än en gång i sommar, om jag vill ha de exakt, men
det struntar i för fy f*n va jag saknar mitt långa hår :(..
Så snart kommer löshåret, det ska bli naaaaaajs majs :D..

Imron fyller jag år eller ja, om en timme och 40 min, får
väl se vem som e först med att säga grattis haha ;).. Så
imron klockan 10 ska jag tatuera mig, sen ska jag bara
va hemma, ville ha hit Christian, men tydligen kunde han
inte de nu... Skit samma, jag kan väl va kul utan han också!
Men klart de hade varit ett plus, men ja, sen på Fredag blir
de till krogen fast utan min moster tyvärr.. Men med ngr vänner
antar jag, kareoke kväll, fy fan va kul! :D Ska höra med pappa
om vi kan chill kröka här innan krogen, de e alltid kul att
va tsm innan utgång ju! Sen på söndag kommer morfar& hans
sambo, och just de mormor kommer också imorn, de blir
säkert skit bra :) 

nu ska jag ta något att äta, e hungrig.. Pussen ♥

Kommentarer
Postat av: Moster J

GRAAAAAATTIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSS!!!!!!!

2010-03-31 @ 09:27:31
Postat av: Ellen Schutz

sv; jorå, säger de samma , helt okej :p

2010-03-31 @ 09:38:38
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: Annie

Fin blogg du har! Hoppas allt är bra med dig idag.

KRAM :)

2010-03-31 @ 11:29:04
URL: http://annierehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0