ღ vet ni hur det känns

- vet ni hur det känns när kroppen skakar av rädsla
- vet ni hur det känns när man inte kan andas och tror man ska dö
- vet ni hur det känns när man sitter så gott som varje kväll och bara önskade att man va någon annanstans
- vet ni hur det känns när man har panikångest och inte hittar botemedel
- vet ni hur det känns när man hör röster i huvet som säger "du duger inte, du behövs inte, försvinn!"
vet ni hur det känns när man varje dag får höra fan va sur du e, varför e du så sur, eller något likande
vet ni hur det känns när alla i ens släkt har tappat all tillit för en..
- vet ni hur det känns när det bränns i magen, det känns som ngt brinner i magen, men ingen kan hitta något fel.

Jag önska att allt det försvann, försvann från mitt liv, jag vill inte va den jag är, jag vill inte må som jag mår, jag vill inte sitta ensam i mörkret och fälla tårar, jag orkar inte ha ont i magen mer, jag vill va glad, glad, GLAD! på riktigt.. Alla säger "alla har såna perioder" men vafan, har jag haft det nu i flera år eller? Bara en period? I somras rökade jag för att inte känna hur dåligt jag mådde, när jag sluta fick jag atarax mot min panikångest, men dom e slut, vad ska jag nu göra? jag orkar fan inte snacka med någon! Jag vill inte.. Jag vill bara åka bort, bort från allt! Allt jag vill, är att må bra, e de för mycket begärt? Och till alla fucking folk som hela tiden ska klaga på att jag e sur, ser ni inte om jag e sur eller ledsen så e ni blinda...

Kommentarer
Postat av: jennifer

Du hjärta! finns här för dig alltid, och du förresten:)? det med magen, säg till dom att dom ska göra ultraljud och se om du har gallsten :P känslan man har i magen kan man verkligen inte förklara, men det känns fanimig som att någonting svider oh bränns när man har det :P älskar dig superliduper mycket hjärtat!! <3

2010-03-19 @ 23:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0