ღ can you promise me?

Jag sitter här och lyssnar på världens mysigaste låt om och om igen nu :}



jimmy åkte för en stund sen så han kunde inte sova här och det e lite tråkigt :/ .. och jag sitter här i sängen propp mätt efter en big meal på sibylla haha (aa' .

går dagen började på min och sofijas "alko bänk" med hon och jenny, med lite lite cider, riktigt gott! :D sen kom Tobias oc höll oss sällskap, sen kom Jimmy, Johan& Kg, då gick vi alla till skolan, missade svenskna och hade ingen matte eller engelska, så jag kunde legat kvar i sängen! x) men men, sen va det hem, sten decka till film, minns faktiskt inte vilken, för jag har dåligt minne! sen övertala jimmy mig att komma till han och kröka, så det va att ta bussen fem över halv 6 till kävlinge och tåget 10 i 7 till teckomatorp med mattias, sen bussen till kågeröd, sen kröka där med Jimmy, Felicia, Fabbe, Johan, Mattias, Alex och "vad hon nu hette" haha, sjukt chill faktiskt, men kvällen slutade kaos efter Johan& Mattias hade åkt, men efter tanken e ganska kul haha x), menmen.. jimmy gangster ;) hahaha..

Idag ska jag nog bara dega, men e sjukt sugen på att sticka ut och träffa någon, får se om ngn rolig filur vill komma ut en stund :D, pusssen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0