ღ Grattis världens bästa mamma! (L)

& just nu är hon inne på bb med min syster som har ont som fan och sånt så Qasper kanske kikar ut redan idag wiiiiihhuuu :D, fy fan va jag längtar efter att få se hur han ser ut, se hans uppväxt, se han bli en bra kille! guuud va jag ölängtar det e helt sjuuuukt :)<3


Igår drog jag runt Jimmy på center syd, och han e lat så det va jätte jobbigt för han men jätte kul för mig hihi :D, men jag fick lite inhandlat iaf, så det e skönt :), Sen va vi här och typ satt i min säng och jag byggde på mina naglar, så roligt sällskap är jag (aa' haha, sen bara snacka vi, kolla runt lite på datan och myste, sen åkte vi till maxi och handla godis& läsk höhö tjuuukt! sen tr'ffa vi mattias och följde han till gymmet och va där en stund med han, sen hem, och inte göra så mycket, efter typ en timme följde vi mattias en bit mot kävlinge för han skulle gå hem, idiot! :o men men, sen kolla vi skräckis och myste och åt godis! :) mys dag till max! :D

Detta handlade jag igår btw

Klänning från Gina tricot, 199:-
Väst från stadium, 399:- (rea (y) )


ett grått& ett rosa/lila, linne från Gina ttricot 99:- / st



Jeans från Gina tricot 199 :-
tights från Gina tricot 99:-
Nagel kit från kicks 159:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0