ღ happy face!

Fy fan va jag mår bra! Jag har inte varit deppig på så jävla länge, de är verkligen mega skönt! Jag vet exakt vem jag ska tacka för det iaf! : )


Just nu sitter jag i min säng, och lyssnar på musik, sjukt chill! väntar på att pappa ska bli klar i duschen sen ska jag ner där, och göra ansiktsmask och duscha och sånt! mysigt värre!
Idag har jag hämtat typ dom sista av mina saker i vårt nya hus, så nu ska jag börja på i ordning tänkte jag, men nah, kom inte så långt för jag måste ha mina hyllor på väggen innan jag kan fixa klart, och försöka komma på hur jag ska organesera på väggana ftersom mitt tak i vädligt lågt här, så blir de lite trångt om plats! Tråkigt men sant, men de ska säkert bli bra när jag kommer i ordning!

jag e så sjukt slö just nu! guuud.. men e ändå sugen på att fixa mig lite och sticka ut, men ingen kul i Lödde vafan.. och My är hos sin pappa, skulle vilja träffa henne just nu, ftersom jag vet att hon inte mår sådär 100 just nu ;/<3

men vi hörs sen igen kanske, pussen ♥


Kommentarer
Postat av: sanne-madeleine

det låter bra de :)

2010-05-02 @ 19:41:13
URL: http://sannemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0