ღ tillbaka till skolan imorgon

Hejsan stalkers! jag är trött och har inte så mycket att skriva!

Va och kolla fotboll idag, min lillasyster spela, men tyävrr förlorar dom med 0-3 :/, men tvp av målen va bara tur mål från Torns! eller vad dom nu heter :o

Imorgon ska jag tillbaka till skolan och äntligen få träffa alla mina söta älsklingar igen, det ska bli så jävla kul! jag e verkligen peppad till att komma tillbaka nu, jag känner mig så redo som aldrig förr! men vi har bygg imorgon& på tisdag, det oroar mig.. för jag fick ont i lungan idag ;/.. Så nu i veckan vet jag inte om jag kommer blogga så jätte mycket, för jag måste verkligen plugga som faaan! ;o

nu har jag inget mer att säga hihi, puss ♥


Kommentarer
Postat av: - Savefors

Svar: Okej låter mysigt det =)



Kram!

2010-05-10 @ 16:35:12
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: ´ sandra

söt blogg :)

2010-05-14 @ 21:46:43
URL: http://saziegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0