ღ I promise this time, I will make you mine!

hejsan svejsan!
gud va kass jag blivit på att hålla er uppdaterade!
idag va jag, mamma& ppappa på sjukhuset med farmor, hon ska operera knäet så hon pratade med narkosläkare och sånt medans jag och pappa gick runt och snacka skit xD hööhö. sen somna jag när vi kom hem och vakna precis, så nu måste jag städa!

Imorgon ska jag till bjärred när jag vaknat och fixat mig och så, för att träffa sötaste suss! :D runt 5 tror jaaag, kommer pontus till mig, iiiih :D:$ och soovar här! så de blir mys med idol och så seriöst snack osv, men allt ser ljust ut igen ;$ , pirr i maaagen.. hihi.. men skriver imorgon innan eller efter jag träffat suss :D eller5 ikväll innan jag lägger mig (i) pussen gull ungar :*

Kommentarer
Postat av: bex.

vf vakna du nu :o?

jag duscha nyss :)

2010-11-11 @ 22:37:11
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: Simon

Aw, så fint :D

2010-11-11 @ 22:38:39
URL: http://www.brenten.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0