ღ bara för att jag har tråkigt

DU MÅSTE VARA ÄRLIG!!

Jag är/har..
(x) Jag har gjort graviditetstest.
(/) Jag tänker innan jag gör saker  
(/) Jag är envis.
( ) Jag är petig med musik
(/) Jag går efter utseendet på tjejer/killar
(/) Jag skriver poesi
(x) Jag är emot mobbning.
( ) Jag har en snuttefilt.
( ) Jag sover med lampan tänd.
( ) Jag snarkar
( ) Jag pratar i sömnen
(/) Jag är bra på matte
( ) Jag har suttit i fyllecell.
( ) Jag har fler än 3 prickar i polisprotokollet.
(x) Jag har/har haft vänner som knarkar/knarkat.
( ) Jag har suttit vid datorn i 3 dygn i rad
( ) Jag kan slicka mina egna bröstvårtor
( ) Jag har slagit fler än 20 killar i armbrytning.
(x) Många av mina vänner har aldrig sett min naturliga hårfärg.
( ) Jag är bortskämd.
(/) Jag betalade min moped/ iPod/ dator/ TV själv.
(x) Jag har piercingar på andra ställen än öronen.
(x) Jag har tatuering/ar.
( ) Jag har hållt något av mina femhundrafemtielva nyårslöften.
(x) Jag har färgat håret fler än 30 ggr i mitt liv. (har jag säkert)
(/) Jag kan inte gå på toa när folk kan höra mig.
(/) Jag behöver mer än 15 minuter för att fixa mig vid spegeln
(/) Det har visat sig att mitt ex bara har utnyttjat mig.
( ) Jag har krockat
(x) Jag skriver fort på tangenterna.
(/) Jag har träffat min själsfrände. 
(/) Jag har en hobby
(x) Jag har sövts ner.
(x) Jag är beroende av något.
(x) Jag älskar mina föräldrar.
(x) Jag favoriserar personer.
(/) Jag läser
(/) Jag har humor.
(x) Jag har bränt bort 2000 kr på absolut ingenting på en dag.
( ) Jag har skållat mig.
(/) Jag har bra självförtroende
(/) Jag tycker att jag ser bra ut
(/) Jag har tagit till extrema och kanske inte så smarta metoder för att förändra mitt utseende
( ) Jag vill gå ner mer än 10 kg i vikt.
(x) Jag vill plastikoperera mig.(mina bröst..)
(/) Jag är teknisk
(?) Jag talar dialekt
( ) Jag hatar pizza.
( ) Jag hatar tacos.
(/) Jag har önskat av hela mitt hjärta att någon jag älskat/gillat ska dö. (just vid ett tillfälle men sen inte längre)
( ) Jag behöver 2-3 kuddar när jag sover (fler)
( ) Jag har sett mina föräldrar ha sex
( ) Jag tror på en helt egen religion.
(x) Jag har ofta huvudvärk.
(/) Jag är lättpåverkad
( ) Min dotter ska heta Jaméliah.
( ) Jag tycker att det är skämmigt att köpa godis.
(/) Jag trivs hemma.
( ) Jag har stoppat ärtor i näsan så de fastnat.
(/) Jag har fler än 3 riktigt bra vänner
(x) Det händer att jag sover tills det är middag på helgerna.
(x)Jag är trotsig mot mina föräldrar.
(/) Jag kan inte vara tillsammans med nån om jag tycker att den är ful. 
( ) Jag har fler än 10 djur

Kärlek:
(x) Jag har gjort extrema saker för att få slut på långvarig olycklig kärlek.
(/) Jag har någon gång varit olyckligt kär i samma person i mer än 1 år.
( ) Jag är förlovad.
(x) Jag tänker förlova mig. (någon gång väl)
( )Jag tänker gifta mig
(/)Jag säger/har sagt "jag älskar dig" även om jag kanske inte menar det fullt ut 

Fordon/ sport:
( ) Jag har kört bil
( ) Jag har kört fyrhjuling.
( ) Jag har kört traktor.
( ) Jag har kört motorcykel.
( )  Jag har kört snöskooter.
(x) Jag har kört moped.
(x) Jag vet hur man startar en bil.
( ) Jag kan skida
( ) Jag kan skrinna
(/) Jag är bra på kubb

Hygien:
(x) Jag målar naglarna.
(x) Jag har snusat/snusar.
(x) Jag har rökt/röker.
( ) Jag tränar.
(/) Jag biter på naglarna.
(x) Jag rakar mig under armarna.
(x) Jag rakar benen
( ) Jag rakar mig på armarn

Kommentarer
Postat av: Linn

Kika in mina bloggtävlingar, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html :)

2010-10-19 @ 13:33:57
URL: http://linnlagerskog.blogg.se/
Postat av: sofen *foto-vardag*

SV: Oj, inte bra :(

2010-10-19 @ 20:10:46
URL: http://femteandetaget.blogg.se/
Postat av: sofen *foto-vardag*

SV: Oj, inte bra :(

2010-10-19 @ 20:10:46
URL: http://femteandetaget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0