ღ home sweet home

nu har jag kommit hem från min pojkvän, där jag har spenderat 11 nätter& 12 dagar, sjukt underbara för den delen! umgåtts med sandra& martin, hans familj, sebbe,oskar& kalle, &även bara myst vi två framför film med godis& läsk, och haft skapligt kul& mysigt! :D kommer dock bli sepe tomt i natt och jag e inte pepp på att sova själv även fast jag själv valde att åka hem idag.. :(

Sitter just nu och lyssnar fotbolls låtar, och det spom spelar just nu är "Mffhymnen" SÅ KLART! :D<3 & myser med tända ljus och skäner en tanka till leif "låssas morfar" som idag för 7 månder sen lämnade oss här nere på jorden och tog nästa steg upp i himlen! Ingen himmel är är blå som din <3

ååh va jag haft hemlängtan och nu saknar jag pontus redan buhu, man e aldrig nöjd ;) puss ♥


Kommentarer
Postat av: Erica

vad mysigt att vara borts så länge , men ibland kan de kännas riktigt skönt att bara komma hem:)

2010-10-03 @ 00:31:59
URL: http://eeeelundin.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: svarar kommentarer:)



vad har du för dig nu då?

/Shoppaholly

2010-10-03 @ 01:39:52
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0