ღ oturs dag, det e den 13.nde men inte fredag!

→ en sak som vi inte behöver ta här som hände inatt
→ det är en krock i lilla bjärsjölagård
→ har i sönder ett glas när jag och sandra ska äta frukost
→ välter nästan en skiiiit stor kartong inne på ica i sjöbo
→ när jag diskar har jag sönder ett till glas genom att bara nudda vid det med tallriken.
→ slår min nagel när jag ska sätta i utaget till min laddare och jag har påbyggda naglar och det gpör on t i hela tummen
& nu väntar mer, för nu ska jag och sandra baka pizzabullar& pizza, så vill inte veta vad! nu e kloockan bara 14.33 fyfan.. :( puss ♥


Kommentarer
Postat av: jessica

okej visst!

vad heter du på msn då?<3

2010-10-13 @ 18:50:27
URL: http://eenjessica.blogg.se/
Postat av: mamma

förhoppningsvis kan inte mer hända nu o jag hoppas du sover gott nu!!

ses på fredag älsklingen!!

2010-10-13 @ 23:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0