ღ sova? aa.... fast... nee

jag villl sooooova, men kan fan inte, för mycket socker i kroppen eller något hah ;)

Ang muffinsarna i mitt förra inlägg så dissa sandra sina toblerone och jag har bara ätit en av mina och inga fler, för min mage har varit dum hela dagen! Martin, sandra, stoffe (pontus& martins ena bror)& ingrid (pontus&martins mamma) tvinga mig att äta ute i elestorp, jag tog minst mat men va klar sist, jeeeij!

Sen körde jag, sandra& martin hem till dom två för dom skulle iväg och jobba, då kom pontus hit och umgicks med mig, skönt faktiskt :), sen har vi alla fyra bara tagit det lugnt efter dom två kom hem igen..

nej ska man ut i köket och se om man hittar något gott kanske? ;) hmm.. vi får väl seee!

jag älskar min siiidecut ;) mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0