ღ nu har jag varit igång heela dagen, gonatt!

Dagen började med skolan, den va helt utflippad! men mega kul haha :D efter skolan åkte jag hem och tog de lungt, vid 5 över 2 gick jag till bussen för att ta den mot malmö och möta upp caroline! :D där mötte jag henne och vi tog bussen till trelleborg, som va smock full! HATA! så de va att sitta längst bak med två random killar som snackade om bus haha ;) väl framme i trelleborg hämtade fotografen upp oss, sen plåtnings dax! det gick helt ok och bilderna ser ganska lovande ut, iaf dom flesta! vi får hålla tummarna! =)

två failar made by pernilla på en och samma dag!
- Först i malmö på hem vägen glömmer jag min mobil& mitt skolkort inne på hemmakväll, så expediten sprang ut med det till mig hihi! :D samtidigt springer jag mot hemma kväll haha aaas sjukt!

- väl hemma i lugna lödde sitter jag och caroline utanför ett cafee och väntar på hennes mamma, och jag rökar, så fastna ciggen på läpparna så jag drar av hela glöden med mina fingrar (ajaj) INTE NOG MED DE! glöden landar rakt ner i min väska, och jag tror jag släcker den att den bara kom lite på min godis påse, men när jag kollar ner ordentligt i väskan se rjag hela glöden ligga där, så jag vänder upp och ner på min väska och skriker "MIN VÄSKA BRINNER"

hahahaha heeerrreeeguuud! det va nog dagens failar asså xD

hur har er dag varit? :)


Kommentarer
Postat av: jessica

jag vet inte.. får det när jag blir deppig :(<3

2010-09-07 @ 06:53:06
URL: http://eenjessica.blogg.se/
Postat av: sofia

okej, samma här:)

2010-09-07 @ 07:03:47
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/
Postat av: MADDES

Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik. Vad ska du göra ikväll? kram

2010-09-07 @ 18:43:18
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0