ღ är du stark, så jobbar du för hårt

Grattis syster kan jag börja med att skriva ju!

& sen kan jag fortsätta med att jag verkligen inte vet vad jag gör vaken nu, somnade vid max 12 igår och vakna typ sådär, 8 :s  men de sjuka är att jag inte alls är trött, men vill sova för att få tiden att gåååå efter som imorgon e de söndag, jag börjar undra hur många gånger jag tjatat om fucking söndag nu? x) sjuk jag är egentligen.. meeenmeeen!

min lillasyster ligger sten däckad i min säng, och det ser så grymt skönt ut, försökte med allt för att somna om, la mig och höll om henne, men de funkar nt för hon vred på dig, la med ryggen mot henne, la fosterställning, förskte allt men faaan asså! nej nu ska jag gå ner till mamma och pappa som förmodligen kommer tappa hackan när dom ser att jag e vaken nu ^^ sen blir de ut till syster senare idag! :D possposs

Kommentarer
Postat av: M

Nu kör jag på dagens blogg:)

vill du vara med♥

/M

2011-04-16 @ 08:45:25
URL: http://marwahs.blogg.se/
Postat av: M

Lycka till vad gör dudå

2011-04-16 @ 10:05:29
URL: http://marwahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0