ღ detta e greeeeat ju..

sho tjena!
jag har slutat äta punkt
jag vet inte varför punkt
men detta suger punkt

har gått ner 3 kg på ngn dag.. & jag sover hela tiden,
jag vill inte göra något eller träffa någon för jag har 
ingen ork eftersom jag inte äter, men det är också för
jag mår så pass ille, tanken på mat får mig att vilja spy,
ngt få vingummi eller likanade går lätt ner, men ingen mat,

det ända jag ätit idag är ngr vingummi, en kaka/bulle vad man
nu ska kalla de, och inget mer.. vilka fucking fjortis fasoner detta
låter som, men har verkligen sneat totalt på allt nu, jag har ett
sånt jävla hål inom mig, jag trodde verkligen, verkligen, de höll
på att fyllas, men sen brast de igen, och det växer för varje dag..

Kommentarer
Postat av: bex.

hihi okej vad gör du idag då?<3

2011-04-19 @ 18:07:09
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: bex.

vad mys :d jag ska snart ut tror jag :)

2011-04-19 @ 18:18:51
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0