ღ gud va jag längtar till onsdag!

Längesen jag skrev något i denna katogorin, men nu är det dax för förändring på det!

för snart en månad sen fick jag antideppresiva "citalopram teva" utskriva av filip, min läkare, jag tog en halv i ca 3 veckor sen nu har jag tagit en hel i ca en vecka, det går jätte bra att ta dom, och det hjälper verkligen mot både min panikångest och mitt humör, jag är mycket gladare, men också mycket, mycket tröttare, men jag måste väl gå in dom innan jag blir pigg också.

Samtidigt när jag va där den gången för ca en månad sen skickade han en remiss till psykrativården om att jag ska till en person och prata med hon/han och som sen fixar en kontaktperson till mig eller bestämmer vad jag behöver, han sa att det kan ta ca 2 mpnader innan jag får tid, och då kommer jag få kallalse via brev, och mamma berättade för mig i förrigår att jag redan fått papper från dom, och tid, redan den 27 april, alltså nu på onsdag har jag tid kl 13.00 tror jag det var, i lund och parta med en tjej, mamma kör mig in och jag hoppas verkligen allting går bra där, och att detta fixar sig nu, med att jag får en psykolog och allt sånt, bara det inte blir som när jag gick hos kuratorn för det hjälpte inte riktigt på det sättet jag behövde.. 

I will never stop fight for a better life.

Kommentarer
Postat av: jessica

haha vad gör du? :D

2011-04-23 @ 23:04:21
URL: http://eenjessica.blogg.se/
Postat av: jessica

koom typ nyss hem söti:D

2011-04-23 @ 23:14:16
URL: http://eenjessica.blogg.se/
Postat av: -

det är april nu, 27 maj är om typ en månad :p

2011-04-24 @ 00:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0