ღ livet är en fest

heeeejheeeeej.
förlåt för dålig uppdatering!
igår va jag och drack hos min syster, där va en massa blandat folk, eller massa och massa, känndes som det i den lilla lägenheten iaf xD haha det va jag, sandra, teddie, lina, danne, emil, stefan, kenth, fanny, kim, carro, chrille, angeline, harald, han flickvän& en till kille som jag glömt namnet på, sen va de nog inte fler vad jag kommer på (a), det blev väl inte så jätte lyckat efter som vissa skulle hålla på och dumma sig för dom hade fått för mycket i sig, bull men ja.. sen va där också en vädligt frästande kille som jag va tvungen att stå över efter mitt löfte till mig själv hahaha :$, om ni ville veta då asså (a) menmen de e väl sånt man får vänja sig vid nu ;) men hans kropp är ju inget man tackar nej till :o!

sen gick jag och lina till lödde och träffade ben& david, softa hos ben i typ 20 minuter sen höll mitt huve på att döda mig så vi stack hem och jag däcka sjukt snabbt med lillasyster vid min sida. 

vaknade upp och går ner till mamma och får kommentaren "fan va svullet ditt huve är!" då va jag helt rund i huvet :s hmm.. sen stakc vi och kolla lillasyster när hon spela fotboll, 7-1 vann dom med mot malmö lindängen, så de e fint! solen skiner och livet leker, nu blir de snart food, spagetti och köttfärssås, bud på att äta ute :D, sen ut och träffa tony kanske, annars blir de väl träffa ben och david eller ngt, eftersom ben åker imorgon igen :( riktigt bull.. menmen, han kommer hem snart igen!

skriver mer ikväll, poss :*

Kommentarer
Postat av: bex.

allt bra denna påsk då :D ?

2011-04-23 @ 17:13:42
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0