ღ ögonen e röda av trötthet

guud va skön kväll, varit ute och skrattat och inte bara legat hemma och sovit, så jävla härligt, tänk att man kan roa sig i lödde också, trotts allt!

allt börja med att jag skulle handla cigg till alexander, sen gick vi till julius, ett ställe här i lödde, och hälsa på en som jobbar där, sen gick vi och mötte micke, simon, daniel& stefan, sen till julius igen, och jag fatta aaaabsolut inte vad jag gjorde där, menmen, spelade biljard (försökte iaf :$), sjöng singstar och allämnt chillade, sen stack vi bort till bussen klockan 9 för simon skulle ta bussen hem halv 10, så där fick vi stå och vänta, så stack micke& stefan, och jag höll på att somna på alexanders axel ;o så jääävla trött! sen på daniels, men den va inte lika mjuk :( men vänster va mjukare än höger.. jaja skit samma, sen stack simon, sen stack jag, alexander, hans "tjej" och daniel bort till centrum för att möta ngn kompis till alexanders "tjej" eller vad man ska säga haha, glömmer hennes namn hela tiden, sen stack jag och daniel och mötte lina, sen skulle de tydligen bli slagsmål, ja så vi stack bort där det skulle ske då, men inget hände så klart, så hälsa vi på alec, sen stack jag, daniel& lina, var och en hem till sig.

och nu e jag så sjukt trött så jag vet inte vad jag ska ta vägen, ska iaf ner på tooooa nu, sen äta glass och kolla film skulle jag gissa på (: gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0