ღ oooh, vilken härlig dag!

fy fan va glad jag är! :D
idag är det fredag, och imorgon lördag& valborg och den ska bli fucking bäst!

Idag ska jag städa och bädda nytt i sängen och bestämma kläder inför 
imorgon, tvekar mellan jeans& thights hmm.. menmen det drar sig 
mot thights! :D Och sen ska jag vidare hem till min syster! :D:D där
jag ska bada och göra annsiktsmask och pilla navlen ludd! :D nej men
bara självbehandling hade jag tänkt, och chilla i hennes soffa framför 
min dator eftersom den följer med i min väska, ofc! :) & sen sover jag 
hos henne, antingen i soffan eller i sängen, eller kanske hittar hem till
någon annan som erbjuder sängplats? ;) hmm, jadu, återstå och se!

Imorgon börjar dag med att vakna, speeda satan och tagga sönder, 
sen fixa sig och sånt, sen kommer (vad jag vet änsålänge), sua& lina
och så blir de förkrök hos carro, men jag ska bara dricka max 2 cider.. blö!
sen in till lund och röja hela statsparken ;) & träffa en massa nytt folk, riktigt
glad för vissa personer ska dit, och att jag äntligen ska få träffa folk jag velat
träffa som fan, så ska bli riktigt skoj! :D sen sover jag hos carro

Söndag vakna, dra sig tills man orkar resa sig helt enkelt, ta ett bad och fräscha upp sig
sen fixa sig lite grann om det inte är allt för fint väder för då blir det att sola istället,
sen blir det kanske ut och träffa en viss sebastian, men vi får se hur det blir med de..
sen hämtar antagligen min mammis mig så ska jag barahem och chilla& njuta
av min nybäddade och rena säng, mMm!

bilder kommer såklart ; )

Kommentarer
Postat av: bex.

pfft ja äringen apa passa dig !

ska du va i lund hela kvällen imon ?<3

2011-04-29 @ 11:36:11
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: bex.

hur gammal e hon då :p?

2011-04-29 @ 11:58:53
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: bex.

oki men du behöver inte dra med hela skåne när du träffar mig ja e blyg ! :$ <3

2011-04-29 @ 14:02:51
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: bex.

vem e lina :$ ?<3

2011-04-29 @ 14:07:54
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0