ღ minnen är inte dagarna som går..

utan dagarna du minns. 


hejsan, nu va det längesen igen haha, fan va usel jag är xD
har precis städat som faaaan på mitt rum, jag e awesome! (a)
ska snart in i duschen sen fixa mig sen kommer Lina sen ska
vi ut och träffa Rasmus& bj, trevligt värre! : )

tänkte skriva om min helg!
Fredag: åkte till lomma 18:20& träffade marcus& hassan med lina, sen hem där ifrån vid 10 , så stack jag&lina till shell och vi trodde vi fattades pengar till varsen fransk hot dog, men sen kom vi på att vi hade råd, och vi båda frös så vi höll på att dö, sen såg jag bara en vit audi rulla in på shell och de va min älskade mamma och lillasyster! :D Så där va skjutts hem ju haha. sen kolla bb och bara ta de lungt,
Lördag: skiiiit dag.. d¨lig start på morgonen med min älskade panikångest, sen somnade jag och när jag vaknade kände jag mig sjuk till maaax, så va jag själv hemma så lina kom hit och vi mös framför datan och tv med godis och chips. 

och just de, jag e inte kort-ljus-hårig längre! :D

utan back to the old me! (a)


Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehe ok.. :P ja svarar på kommentarer. precis kommit hem.

2011-02-27 @ 17:13:26
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

hehe, så vida intresset höjs kring detta så kommer nog första filmen redan i kväll. :) hehe.^^

2011-02-28 @ 12:33:09
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

Fin blogg du har! =)

2011-02-28 @ 13:01:23
URL: http://newfield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0