ღ minnen och saknad, jag vill att du ska komma tillbaka..

jag glömmer aldrig den 9/9-2010. Det va då vi träffades för första gången, jag blev förvandlad och visste att detta inte va första och sista gången jag träffa dig. Vi började smsa och du lovade mig en puss nästa gång vi sågs och sen åkte jag ner till sandra och martin och du kom dit, men ingen puss fick jag, vi gick en lång runda med nelly och bara snackade om allt. Sen kom du dit dagen efter också, då skulle jag även hem men ingen puss fick jag då heller. Sen kom du, martin& sandra hit till oss och pappa frågade när jag skulle få min puss, både du och jag skämdes, men du svarade "dagen är inte slut än" , den helgen hade du jouren, sen körde sandra och martin hem, ch du&jag gick ut och röka, du skulle egentligen också köra, men så sa jag att du inte behövde köra än om du inte ville, så du stannade, vi satt uppe till 5 och snackade om exakt allt och inget, vi bara snacka och snacka och snacka och skrattade! vi blev tyst och du kolla på mig och sa kom jag lutade mitt huvud mot dig och då kom den, min puss! det pirrade i hela kroppen och jag blev varm, en känsla jag aldrig känt förut.

Du sov hos mig från fredagen-måndagen, du tog hand om mig när jag höll på att svimma, du sat brevid mig och klappade på mig, och jag minns hur dum jag kände mig.

vi blev tsm en kort tid efter, och jag tyckte det va lite pinsamt för vi blev tsm så snabbt och ville egentligen inte stressa, men jag tänkte, vafan värt att ta chansen. tiden gick och den va så jävla underbar!
fram till ngn dag innan vi hade en månad, då du förklarade för mig att vi va tvunga till att prata, jag var hos sandra& martin när du skrev de, men du kunde inte komma dit den dagen så jag tvingades bli där en natt till och du kom dagen efter, jag klarade knappt att kolla på dig när jag och sandra kom hem till henne& martin, du bara satt där, och jag försökte låssas som inget, och satte mig i soffan, efter ett tag sa martin "nelly behöver nog en lång runda." så jag kollade på dig och frågade om vi skulle gå ut med henne så de gjorde vi, vi gick och gick och jag trodde aldrig vi skulle sluta gå, du pratade och förklarade, du ville inte ha förhållande men ändå inte sluta träffas, så jag gav dig tid och tänka på vad du ville.

finns så mycket där emellan jag vill skriva men inte orkar.. men den dagen det känndes som bättringsvägen var nog när jag och sandra hade bakat muffins och tagit med ut till elestorp, sandra hade gjort kladd på sina muffins, men innan vi åt dom skulle vi äta mat, men jag klarade inte av att äta, jag mådde så illa för jag mådde så dåligt, du kom gåendes bakom mig och jag kolla pbak på mig och du tog mig på huvet, och gick och satte dig, vi allihopa snackade som vanligt. Sen åt vi muffins och du satt där och tveka så länge med din jävla muffins haha, tillslut bestämde du dig för att ta en tugga men precis när du skulle ta en bit trycker jag upp den i huvet på dig haha.. sen åkte jag, sandra& martin hem till dom sen skulle dom iväg och jag bad dig komma dit, men jag trodde aldrig du skulle göra det, men du kom. du kom verkligen.. jag blev skit glad, och vi kollade film och hade allmänt kul, vi skrattade som allt vore bra.
sen när du åkte skulle jag testa dig lite men du sa fortf att du inte ville. du ville inte pussa mig för du ville inte ge falska förhoppningar

Dagen efter skulle jag ta bussen från sjöbo till dalby för där skulle martin hämta mig och köra hem mig, den bussen jag skulle hoppa på, den kom du av, jag ser dig le, med hela huvet och du går fram och kramar mig och säger hej, ingen säger något, sen säger jag "nu ska jag hem" och du bara kollade på mig, sen pussa du mig. jag visste verkligen inte vad jag skulle köra, jag ville springa runt och skrika så glad jag blev, det e galet. jag gick på bussen och kollade i rutan och såg att mina ögon va glansiga, av lycka.. jag frågade varför du gjorde de och du sa att det känndes bara så rätt och att du blev så glad när du såg mig. jag blev över lycklig.

På kvällen eller dagen efter bestämde vi oss för att försöka igen, men det kändes inte bra, emellanåt va de som i himmlen men ändå inte ända upp. och jag va lycklig men en onsdag va jag och festa då jag kysste en annan kille, jag grät hela dagen efter tills du kom, ja berättade för dig vad som hade hänt och du trodde du kunde förlåta mig, direkt när du åkte igen bröt jag ihop, jag va så rädd för att mista dig, för de va det sista jag ville göra.. men sen på lördagen tog de slut och då tänkte jag att de va kört helt nu..

du ble gulligae och gulligare på sms, tjatade mer och mer att du ville ses, jag bestämde mig för att itne ge med mig så lätt, men du kom hit på fredagen, du satte dig brevid mig i soffan, jag kollade på dig utan någon min och du kollade tillbaka och log, sen tog du min hand, och det ända jag tänkte va "jaha?!" sen gick vi upp på mitt rum för att snacka, du frågade om jag ville med på nästa klassfest jag sa "tänk så får inte flickvänner följa med nu heller då" då kom jag på mig själv, men sa inget, du pussade mig några gånger och sa "det skiter jag i" sen sa jag "eller just de jag är ju inte din flickvän" så frågade du om jag ville att jag skulle va de och jag sa såklart ja eftersom jag va så pass lättfångad, av dig..

tiden rullade på, vi hittade på massa saker, jag va inte alls blyg inför dina kompisar mer utan trivdes verkligen med dom alla! men tiden rann ut och de blev mer och mer knas, du visade dit intresse mindre och mindre, frågade aldrig längre om vi skulle prata i telefon, hade aldrig tid att ses, så tillslut sa jag bara stop, jag klarade inte av det mer, jag grät hysteriskt och va så uppe i varv så jag skrev sms till dig "jag orkar inte mer pontus. hej då" men du förstod ändå vad jag menade. & jag vet att det va mesigt att skriva så på sms men jag sa senare att jag ville träffas så vi kunde snacka, men de va tydligen inte du så pepp på.

det e snart 2 månader sen det tog slut och innan det tog slut va det två veckor sen vi träffades. Men igår kom s mycket minnen, så mycket ord, så mycket allt! jag blev mega nere och kunde inte sluta tänka på dig, och idag har du bara varit i mitt huve hela tiden, jag vet inte varför, men jag vet att jag måste få se dig snart! you are my angel..

Kommentarer
Postat av: emelie

det är bra det!:D

2011-02-17 @ 15:23:43
URL: http://plimplom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0