ღ dålig uppdatering

förlåt för dålig uppdatering men har inte haft tid att blogga, ;(

i förr igår va jag ute hela dagen och umgicks med raddan, sen åkte jag med han på elins student, sen satt jag, cajsa, raddan, daniel, johanna& oscar uppe hela natten och söp vidare, klockan halv 7 typ, på morgonen, gick daniel och cajsa och la sig, sen gick oscar in i soffan och la sig vid 7, sen stack jag, johanna& raddan till ica och handla, sen stack jag och raddan hem till han för jag hade ingenstans att sova -.- och johanna till sig, när vi väl kom fram till han kändes de som jag skulle spy, mådde så sjukt dåligt -.- men sen somna jag vid halv 10, och mitt alarm ringde klockan 10 sen blev jag hämtad vid halv 12 av min syster, då va de vidare till dalby, sen staffanstorp, sen lund sen lomma, sen när jag väl kom hem, somna jag dirr! eftersom jag fortf va onykter.. sen vakna jag vid 6, sen vid 9 körde jag, mamma& pappa och hämta sebastian, sen tillbaka till lödde och så tog jag och sebastian en cigg med lina och snacka lite skit, sen hem till mig och kollade bb, sen upp och däcka dirr nästan, båda, sjukt bakis! haha synd om oss ;d

och nu har han åkt hem, och jag sitter här med mammis och väntar på att lina ska höra av sig, sen blir de kanske att ta årets första dopp, hmm ;) vi hörs säkerligen ikväll igen! poss


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

oh borde kanske också ge mig ut för att bada :D

2011-06-03 @ 15:32:46
URL: http://myzaan.spotlife.se
Postat av: Cajsa

Ont i huvvet, annars ok. själv?

2011-06-03 @ 19:40:05
URL: http://cjssong.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0