ღ jag saknar inte dig i mitt liv

en gång hade jag dig i mitt liv,
men tänker jag efter fick du mig att må skit,
nu är du borta från mitt liv,
och jag mår bättre än någonsin förr!

Shit va dålig jag blivit på att blogga.. men som sagt de e för jag har lånedator, längtar bara tills jag får min nya dator pusspussspussss! jag ska snart börja städa, sen får jag se vad som händer! (:

igår stack jag och lina hem till victor och umgicks med han, kelly, daniel, simon& magge, mycket trevligt! sen hämta mammis mig och jag däcka dirr när jag kom hem, va så sjuktligt trött! usch ja :)

just de, fick en kommentar om att jag kan bli polisanmäld för jag lägger ut ip nummer, men de skiter jag i, för de e kränkande för mig kanske? :) inte för jag direkt bryr mig, men liksom, de kan jag lika bra säga om nu denna någon polisanmäler mig för jag lagt ut dens ip nummer, I don't caaaaare! :)


& ja, jag kommer inte blogga alls mycket nu fören jag får min dator, jag har ingen ork eller lust eftersom jag inte trivs med windows explorer för fem öre! och jag känner mig inte alls bekväm i denna datorn, men jag ska börja blogga så snart jag kan igen! :) posss


Kommentarer
Postat av: Cajsa

tack men jag är inte nöjd med den. :/ men nu får det vara så ett tag tills jag orkar göra något åt det.

2011-06-05 @ 11:52:40
URL: http://cjssong.spotlife.se
Postat av: J

nice blogg :)

allt brA?

2011-06-05 @ 11:57:55
URL: http://wiinkys.blogg.se/
Postat av: J

sv;

allt bra? :)

2011-06-05 @ 12:56:27
URL: http://wiinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0