ღ idag är det ingen vanlig dag!!!

För idag är det min födelsedag, wiiiihooo.. hihi

guud va längesen jag bloggade nu, det har hänt en massa saker nu under tiden, men orkar faktiskt inte skriva allt, så tänkte att jag börjar om på nytt och vi glömmer det förflutna jag skrivit :)

ska snart få rummarna loss och börja fixa mig, måste ju fixa mig lite extra mycket idag eftersom när jag komemr hem från jobb kommer här redan vara gäster, lite nervös e jag faktiskt, för pontus, han jag va tsm med från september - decmeber nu förra året, har jag inte träffat sen i mitten av december typ, och han kommer hit odag med oskar& sara, men jag e så jääävla glad att dom kommer :D
nej nu måste jag faktiskt ta fram kläder och allt sånt som ska göras, possshaj!

Kommentarer
Postat av: Jontte

Besök gärna min blogg och säg till vad du tycker om den nya Country versionen av Lady Gagas - Born This Way!

Kramar

//Jontte

2011-04-01 @ 21:30:15
URL: http://jontten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0